קניית רכב 0 קמ"ש מליסינג – מדוע זה כדאי?

"אני רוצה אני רוצה מכונית, רוצה לקנות מכונית, רוצה לקנות: אפילו יש לי תכנית!" אומר השיר של להקת משינה, שמסביר את הצורך ברכב שייקח את בעליו לכל מקום, מתי שצריך ויתפקד קשורה.

ואכן מי שמחפש תכנית טובה לרכישת רכב חדש – יכול ליהנות מעסקת ליסינג שהפכה בזמן האחרון לפופולארית במיוחד בקרב אנשים פרטיים ובעלי עסקים, והיא כזאת שאף השפיעה על שוק קניית ומכירת רכבים מאנשים פרטיים ומסוכנות רכב.

אבל מהי קניית רכב מליסינג ומדוע זה כדאי? כל הפרטים בהמשך.

עסקת ליסינג – הדרך ליהנות מרכב חדש,  ובקלות

עסקת ליסינג היא הדך ליהנות מרכב חדש שלא עשה אפילו קילומטר אחד! במהלך עסקה זאת מבצעים השכרה או חכירה של רכב מחברת ליסינג, אשר באמצעות מימון (משמע הסדר תשלומים עם חברת הליסינג) ניתן לקבל הלוואה להשכרת הרכב לתקופה של שלוש שנים ויותר, תוך שאת ההלוואה מחזיר הקונה בתשלומים חודשיים שאותם סיכם עם חברת הליסינג.

עסקה זאת היא מעין הלוואה לתקופה שסוכמה מראש, כאשר לעיתים בסוף העסקה מבקש הקונה לרכוש את הרכב ולהעביר אותו לבעלותו.

אז מדוע עסקה זאת כדאית?

עסקת ליסינג מתאימה למי שאין לו תקציב לרכישת רכב חדש, אך הוא בכל זאת מעוניין ליהנות מרכב כזה, תוך שהוא יכול לעשות זאת באמצעות עסקה חכמה המלווה במימון הרכב ורכישתו בתשלומים.

בנוסף עסקת ליסינג היא כזאת שמאפשר קבלת רכב חדש עם אחריות על חלפים וקלקולים, תוך מתן אחריות של חברת הליסינג בכל הנוגע לתיקונים של הרכב.

יתרון נוסף הוא קבלת רכב חדש אותו לא צריך להעיר טסט כל שנה, ורכב שחברות המימון דואגות לו לטסט תלת שנתי.

בכל הנוגע לבעלות על רכב, חשוב לדעת כי מי שרוכש רכב מליסינג, יוכל בסוף תקופת התשלומים לרכוש את הרכב בסכום סמלי ולהפוך להיות הבעלים של הרכב.

בכל הנוגע לירידת ערך הרכב בזמן קנייתו, חשוב לדעת כי בעסקת ליסינג אין צורך לדאוג לירידת ערך הרכב, וזאת משום שבסוף עסקת המימון יכול הקונה לבצע שדרוג והחלפה של הרכב שהיה ברשותו לרכב חדש.

למי העסקה מתאימה?

קניית רכב מליסינג יכולה להתאים לאנשים פרטיים, וגם לבעלי עסקים וחברות, כאשר היא מתאימה למצבים שונים כגון:

  • אי יכולת לקנות רכב חדש בתשלום אחד תוך רצון לקנות רכב חדש בתשלומים.
  • מצב בו ישנו בעל עסק או חברה שרוצה לשדרג רכבים ולרכוש רכבי חברה מבלי להתעסק בקנייה ומכירה של  רכבי,  תוך הפסדים של ערך הרכבים בכל קנייה ומכירה.
  • הכנסת הוצאות הרכב להוצאות החודשיות תוך ידיעה מהו הסכום החודשי שנוסף להוצאות השוטפות.
  • חסכון בהוצאות על תיקונים לרכב.

לסיכום, ליסינג מאפשר מסלול נוח ויעיל לחברות ואנשים פרטיים, שרוצים ליהנות מרכב חדש בפריסת תשלומים נוחה ומותאמת אישית, כאשר בסופה ישנה אופציה לרכוש את הרכב בסכום סמלי, או להתחדש ברכב חדיש יותר.

 

 

נגישות